Ava | Kaitseministeerium | Tähtaeg: 30.03.2016 23:59 | Tähtaeg ületatud | |
|
Ava | Haridus- ja Teadusministeerium | Tähtaeg: 30.03.2016 23:59 | Tähtaeg ületatud | |
|
Ava | Rahandusministeerium | Tähtaeg: 30.03.2016 23:59 | Tähtaeg ületatud | |
|
Ava | Justiitsministeerium | Tähtaeg: 30.03.2016 23:59 | Tähtaeg ületatud | |
|
Ava | Maaeluministeerium | Tähtaeg: 30.03.2016 23:59 | Vastatud: 01.04.2016 20:53 | Kooskõlastatud |
|
Ava | Sotsiaalministeerium | Tähtaeg: 30.03.2016 23:59 | Vastatud: 30.03.2016 12:14 | Kooskõlastatud |
|
Ava | Siseministeerium | Tähtaeg: 30.03.2016 23:59 | Tähtaeg ületatud | |
|
Ava | Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium | Tähtaeg: 30.03.2016 23:59 | Vastatud: 29.03.2016 16:42 | Kooskõlastatud märkustega |
MKM kooskõlastab VV korralduse ja seletuskirja järgmiste märkustega:
Palume seletuskirjas kirjeldada, kuidas ja kas on Euroopa Liit analüüsinud Pariisis kokkulepitud 1,5 kraadi eesmärgi saavutamise võimalikkust ja mõjusid EL-ile ning võimalikku EL 2030 kasvuhoonegaaside heite sihttaseme tõstmist. Kui 2030 EL 2030 kasvuhoonegaaside heite eesmärk on üldiselt kooskõlas energiamajanduse arengukava 2030 ja kliimapoliitika põhialustega, siis kõrgema eesmärgi või täiendavate kohustuste seadmine võib kaasa tuua olulisi majanduslikke mõjusid.
Majanduslike mõjude peatüki praegune tekst on suhteliselt üldine ja refereerib juba suhteliselt ammu tehtud uuringut. Palume majanduslike mõjude peatükis konkreetsemalt kirjeldada, mida Eestilt EL 2030 kasvuhoonegaaside eesmärgi elluviimine nõuab. |
|
Ava | Välisministeerium | Tähtaeg: 30.03.2016 23:59 | Vastatud: 31.03.2016 10:49 | Kooskõlastatud märkustega |
|
Ava | Eesti Linnade Liit | | Vastatud: 29.03.2016 16:08 | Kooskõlastatud märkustega |
|
Ava | Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium | | Vastatud: 11.04.2016 14:47 | Kooskõlastatud märkustega |
|