Ava | Kehv riigipoolne planeerimine | DANIIL KOODRES | 27.11.2024 09:34 |
Antud plaan tegeleb riigipoolsete otsuste tagajärgede korrastamisega, mitte probleemi endaga. Kui rahvale vaadatakse alati ülalt alla, ignoreeritakse arvamusi, probleemide esile toomist ja ettepanekuid (hea näide sellest on automaks), tõstetakse olemasolevaid makse (tulu- ja käibemaks) ja luuakse uusi (nt automaks ja julgeoleku maks) ning plaanitakse tõsta aktsiise tavapärase korra asemel aastas 2 korda aastas, valetatakse rahvale (vägagi paljud saadikud ja erakonnad), kulutatakse rahva raha ebavajalikele asjadele (nt enamus kuluhüvitisi), keeldutakse tunnistamast vigu ja/või veeretatakse süü eelnevate valitsuste peale ja igasugused ministeeriumite laienemised/liitmised/lahkulöömised (mis tähendab töötajate arvu kasvu veidi pikemas vaates), ebavajalikult palju menetlejaid ning nõuandjaid, ebavajalikud riigiasutused mis keskenduvad raha säästmisele hoolimata säästmise tagajärgedest (kehvem kvaliteed, kallid lisad jms).
Mis inimesel siis üle jääb kui pudelipõhja vaadata. |
Ava | Arvamus | SERGEI ANDREJEV | 04.12.2024 13:52 |
Rakendamise keerukus: Müügipiirangute ja reklaamiseaduste järgimise tagamine eeldab tõhusat järelevalvet ja lisanduvaid ressursse, mis võivad olla kulukad ja aja mahukad. Kust tuleb rahastust? Teiseks. Täiendavad piirangud võivad osutuda ebapopulaarseks, eriti kui need puudutavad täiskasvanud tarbijaid, kes peavad meetmeid oma vabaduse piiramiseks. Seega alkoholi piiramine võib soodustada illegaalsete müügikanalite või salaviina turu kasvu. Lisaks t mõned uuringud näitavad, et liigselt piiravad meetmed võivad teatud juhtudel viia hoopis soovimatute alternatiivsete käitumismustriteni, näiteks alkoholi varude soetamine enne müügikeelu kellaaegade algust. Mis tänasel päeval meil toimub;) |
Ava | Ettepanek strateegia täiendamiseks | MAARJA VÕRK | 09.12.2024 11:46 |
Ettepanek poliitikakujundajatele.asice |
Ava | Eesti Väikedestilleerijate Liidu tagasiside ja ettepanekud alkoholipoliitika arengusuundade kohta | TRIINU AKKERMANN | 16.12.2024 09:23 |
Lisame Eesti Väikedestilleerijate Liidu tagasiside ja ettepanekud alkoholipoliitika arengusuundade kohta. Eesti Väikedestilleerijate Liidu tagasiside ja ettepanekud alkoholipoliitika arengusuundade kohta.pdf |
Ava | Eesti tubaka- ja alkoholikahjude vähendamise koja (ETAK) tagasiside | LAURI BEEKMANN | 18.12.2024 14:12 |
ETAK_Arvamus_Dets2024.asice |
Ava | Õlleliidu arvamus alkoholipoliitika arengusuundadele | PEETER VÕRK | 18.12.2024 21:17 |
Arvamus_Alkoholitarvitamise vahendamise arengusuunad 2025-2035_Eesti Olletootjate Liit_12.2024.pdf |
Ava | Õlleliidu arvamus alkoholipoliitika arengusuundadele, lisa 1 | PEETER VÕRK | 18.12.2024 21:19 |
LISA 1_24_12_16_Eesti elanike meediakasutus.pptx |
Ava | VATEKi arvamus | Anneli Vares | 23.12.2024 11:19 |
VATEK arvamus AP arengusuunad .asice |
Ava | Eesti Veinitee arvamus | TIINA ALAKÜLA-KUULER | 23.12.2024 11:44 |
Eesti Veinitee_Arvamus seoses alkoholipoliitikaga 2025-2035.docx.asice |
Ava | ATML arvamus alkoholitarvitamise vähendamise arengusuundadele | KADRI MAASIK | 23.12.2024 15:11 |
ATML_arvamus_alkoholitarvitamise_vähendamise_arengusuunad.pdf |
Ava | Eesti Perearstide Seltsi tagasiside | ELLE-MALL SADRAK | 23.12.2024 18:03 |
Eesti Perearstide Seltsi arvamus.asice |
Ava | Eesti Väikepruulijate Liidu tagasiside | URMAS ROOTS | 23.12.2024 18:29 |
EVPL seisukohad.pdf |
Ava | Kommentaar "Alkoholitarvitamise vähendamise arengusuunad 2025-2035" dokumendile | PILLE PARRA | 23.12.2024 22:24 |
Kommentaar „Alkoholitarvitamise vähendamise arengusuunad 2025–2035“ dokumendile.asice |